خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/10/19 - 15:58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
نصیرایی در تشریح دستور کار کمیسیون فرهنگی مطرح کرد:

بررسی حذف ۳ نماینده ایران از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با حضور وزیر ورزش در کمیسیون فرهنگی

سخنگوی کمیسیون فرهنگی از بررسی حذف نمایندگان ایران از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با حضور وزیر ورزش و جوانان در این کمیسیون خبر داد.

مجید نصیرایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح کار امروز  (یکشنبه 19دی ماه) کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: نشست امروز بحث و تبادل نظر پیرامون جزییات لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور  و حذف ۳ نماینده فوتبال ایران از لیگ قهرمانان آسیا بود که با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی برگزار شد.



نماینده طبس، فردوس، بشرویه و سرایان افزود: در ابتدای این جلسه جزییات لایحه بودجه سال آینده مورد بررسی قرار گرفت تا بتوانیم اعتبارات بخش فرهنگی، هنری و ورزشی را ارتقا ببخشیم؛ در این نشست دستگاه‌های فرهنگی و هنری که در سال‌های گذشته سهمی از بودجه داشتند و در لایحه بودجه سال1401 حذف شده‌اند با عناوین متفاوت احیا شدند.



سخنگوی کمیسیون فرهنگی خاطر نشان کرد: در پایان این نشست حذف سه تیم سر شناس و پرآوازه کشور از لیگ قهرمانان آسیا مورد توجه قرار گرفت، مقرر گردید کمیته تخصصی ورزش موضوع را با جزییات مورد توجه قرار دهد و همچنین در روزهای آینده با حضور سجادی وزیر ورزش و جوانان چرایی این موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 335310
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار